Resultat..

idag är de 21januari, vilket betyder 21 dagar utan sötsliskiga saker som en smarrig chokladkaka, eller en krispig äppelpaj! 
Det har gått bra trots att de ibland har kommit dagdrömmar om allt mellan himmel o jord!!
vägde mig för några dagar sen o kände liten besvikelse då de inte hade hänt så värst mkt.. 
Men idag visade min glasplatta finare siffror.. 
Boooom -2,5 kg! 
DeT jag gjort är hållt mig borta från godis/kakor o inte druckit sötade drycker! ätit vanlig mat o till o med halvfabrikat!!
varit dålig på att dricka vatten dock så måste skärpa mig där! 
har oxå haft squats-utmaningen som jag skött till punkt o pricka. 
Men nu är vi uppe på högre antal vilket är ledsamt, idag gjordes 180 st, men de svåra är att börja, när man är igång är de bara o fortsätta! 
Har även kört 7 pass hittills denna månad o om en timma kör syrran o jag kick/Box som de heter här.. Va ca 8-9 månader sedan sist mitzarna fick stryk!! 
Kommer va enormt slutkörd efter dessa 70 minuterna!! 
men hoppas på ett bra pass me mkt energi o snäll kropp.. 
Idag är ryggen o jag osams o magen säger att jag åt fel mat för att studsa runt.. 
Men jag kan inte göra mer än jag klarar av!!
 Nu är lyan städad o jag har idiotiskt nog lagt mig i soffan, så bara upp o göra sig redo.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0