Shoppat

idag tog jag tag i det jag gnällt över länge! 
Mina röda påsar under ögonen! 
är trött på att vissa ständigt säger "jaha, blev sent igår ser jag" eller " trött idag oxå??".. 
Så jag gick till kicks, sa att jag ville få bort dom eller gömma dom på bästa sätt! 
Jag har aldrig tänkt tanken på en ögonkräm, bara nån tjockt, täckande o hudliknande gegga för att gömma dom! 
Så efter en bra diskussion om en ögonkräm ville hon visa en produkt som va bra att täcka dom med. Fick sitta i stolen o efter en liten stund va de borta o jag va sminkad:D hon använde en kanonbra borste till foundation o jag frågade va den kostade.. Fick en chockajävel. 850kr!! 
Det va tydligen lamahår haha! 
så gick ut med en liknande borste, ögonkräm o en concealer o poff, massa kronor fattigare! Haha.. 
 
Men ser det som en egen födelsedagspresent för att minska ålderstecken haha!! 
 
kan ju se en bra skillnad iaf. 
så här brukar jag se ut.
O nu blir de så här..
Magi:D
 
idag va sista squatsen gjorda i utmaningen! 
Sammanlagt har jag gjort 3295 squats dessa 30 dagar.. 
Inte illa pinkat av en trähäst;) 
funderar på att köra en ny utmaning, men har inte bestämt mig för vad jag ska satsa på.. 
Ska fundera lite! 
Vi säger så, hej mä dä da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0