Söndag

en mulen dag som spenderats mestadels i soffan.. 
Var ute o handlade innan o mötte en man.. 
Jag frågade om han oxå tyckte de va svårt att gå när trottoarerna inte är skottade. 
Vi blev ståendes i 20 minuter o pratade om allt mellan himmel o jord! 
Tänk va lätt det är att lyfta huvudet o starta en diskussion egentligen:)
nu har jag ätit fläskpannkaka o diskat upp så jag slipper se de när jag kommer hem från träningen.. 
Ikväll är det nämligen pump som står på schemat!! 
Behöver det passet för att få ur mig negativ energi! 
För nu börjar jag känna hur de där hjärnspökena börja jävlas med Mig!! 
Många av er vet ju min skräck för magsjuka, o nu verkar det vara igång Runt omkring.. 
Detta påverkar mig enormt mkt, jag begränsar mig o känner mig osäker för kommande planer! 
att se fram emot nått är lönlöst, det känns mer som en ständig plåga för oron tar över..
28 dagar kvar till vi reser! 
faan ta er baciller om ni förstör den planen! 
Det är inte bara jag som ska vara fri från det, utan två personer till!! 
Jag försöker inse att jag inte kan styra över det, o att det helt enkelt blir som de blir! 
Men va faan, utrota skiten Eller gör oss immuna !! 
Usch! 
imorhon börjar en ny vecka, o det vankas långdagar igen.. 
Men det får gå! 
combat bokad imorgon oxå, så nått o se fram emot:) 
nehe, ta mig ur soffan kanske!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0