Välkommen år 2015

Då har vi gjort klart 2014, ett år med mycket innehåll.. 
En del tråkiga, jobbiga och slitsamma stunder har det tyvärr blivit. En vän till familjen har kämpat klart och funnit frid någon annanstans, en annan vän fick inte möjligheten att bli gammal och slutade livet allt för tidigt.. <3
årets höjdpunkter har varit att hela två fina flickor har fötts, friska o underbara!! 
Jag har varit en vecka i alcudia i höst..
Haft en vecka i Norge med föräldrar och systerson hos P med familj. fått fira jul ihop med heeeela familjen.. 
Sen har jag förstås fått umgås med Goa människor och jag hoppas jag hinner med fler detta året:) 
 
denna nyårsafton firade jag med några arbetstimmar o sen begav jag mig ut till skogen för att umgås med ett glatt gäng vuxna och barn.. Bestämde mig för att vara nykter vilket känns bra.. Höll mig från alkoholen under julen oxå..:) man mår ju alltid bäst dagen efter haha.. Vi åt snittar som va supergoda, sen slog vi på stort o grillade, jag hade med kronhjort som blev perfekt tillagat, dock för lite kryddat men lyxigt ändå:P 
till efterrätt blev det syrrans pannacotta med hallonsås:)
E la resterna här istället för i kylen:D
L hade fått uppdraget att fixa godsaker till kvällen, o hon tog det på stort allvar :D
Detta va efter att en skål hade fyllts på:D
det va glada barn och jag tycker det är skönt med sådana här lugna stunder, börjar väl bli gammal antar jag haha.. Får tacka E med familj för inbjudan o jag tror att hennes present blev uppskattad då hon tog en kopp redan ikväll.. 
Jag fyllde en flaska med lös-te och pyntade till den lite.. 
nu är jag hemma igen och ska ta en skön sovmorgon o ladda för ett grymt bra år.. 
Nyårslöften har man väl nästan allt men mitt största mål är egentligen att hitta balans och komma ifrån onödig stress o hjärnspöken.. Att ta en dag i taget.. 
Syrran o jag kommer kämpa vidare med träningen och stötta varandra och slå ner sockermonster tillsammans<3
 
PS: Sandra har krymt efter graviditeterna märkte vi:D 
 redan nu vet jag att gran canaria väntar på mig i februari, och att sommaren bjuder på norskt bröllop.. Och så hoppas jag att vi slipper tråkigheter under året!! 
 Gott nytt år på er alla!!
Nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0