Vissa dagar!

Det är inte alltid man vaknar på rätt sida.
Redan vid frukost kände jag att dagen skulle bli lång..
Att åka o jobba efter gårdagens 11timmarspass va ingen höjdare!
Blev sen lunch o där någon gång försvann all min energi o humöret drogs ner i botten!
Det va jobbigt att prata med kunder, det va irriterande när saker o ting tog tid, det va småsaker som blev jättestora i min värld o jag ville bara hem, stänga av telefonen o sparka sönder nått..
Men med bokad pump så kände jag att jag va tvungen för att inte lägga mig besviken, o visste att de skulle göra gott för huvudet oxå..
Passet gick bra, men har haft bättre pass!
Nu är jag ledig i 3 dagar, o ska försöka göra nått kul, nått värdefullt o nått som ger mig en bra helg!
Börjar morgondagen med en halvtimma cx.. Tredje passet för veckan!
Skönt o få de avklarat tidigt!
Nu är det Wentworth o sen sooooova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0