Som vanligt !

en dag med sen arbetstid o klockan ställs på 9.30 Med hopp om sovmorgon då jag jobbar 8 dagar i rad.. 
Men nääää.. Kl 8 är pila klarvaken o inser att det inte går att somna om.. 
så nu, 3 timmar senare är frkosten nere, lunchlådan redo med mos o faluköööv, prover tagna på aroma, torget besökt, handling på willys fixat, plantering av penseer ute o inne klart o ska ta hand om disken innan jag åker mot 6 timmars jobb.. 
Det är bra med tidiga dagar på sitt lilla vis.. :) 
älskar torgets snittblommor.. 
Nu är syrrans familj uppe i stöten o åker skidor.. 
Lilla E imponerar enormt.. 
Inte rädd för nått o bara köööör.. 
o syrran drar ner för backarna hon oxå.. 
Duktiga ni!! 
Hoppas dagarna fylls med äventyr o glada barn:)
 
här i stan söks det efter en stackars 20 årig kille.. 
Missing people letar för fullt o de va ute i söndagskväll i skogen mitt emot min lägenhet.. 
kusligt:( 
o polishelikopter söker med värmekamera under nätterna.. 
Hoppas verkligen att familjen får hem sin son!  
 
nu ska jag slänga på mig arbetskläderna o fortsätta dagen på jobbet.. 
 
Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0