Söndagsäventyr!

lediga dagen till ära åkte jag med syrran o hennes små godingar till Kalmar för date med vårat solsken Sussie ! 
Vi kollade in baronen innan vi möttes upp på Kinarestaurangen.. 
Satt fint, o lika gott med kaffe hemma hos Sussie o calle.. 
Vi hade bra timeing med Tuva som sov så gott som hela vägen dit o hem.. 
Solen o värmen kom idag men blåste som fasen så lite synd.. 
Jag hittade nya brillor idag som jag gillar extra mkt! 
 
Tack för idag Sussie o hoppas inte det dröjer lika länge tills nästa gång:) 
o tack Sandra o underbara barn för äventyret! 
 
Ikväll har jag o A varit ute på jävelskap då våran boss fyller 50 idag..
då han inte är hemma så passade vi på att ge honom en överraskning tills han kommer hem! 
Så nu får han sig ett gott skratt o förmodligen är han inte lika happy när han ska till jobbet halv 8 på onsdagmorgon! Bilen är full:)  Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0