En bra söndag..

Många av er kanske märkte av "stormen" som drog in inatt..
Va inte så farligt här men regnade mycket..
 
Dagens planer va att dra till Huseby, (2 mil utanför Växjö) och trots att det fortfarande regnade o blåste lite trotsades vädret och bilen gick strax efter nio...
 
Va några år sedan jag va där så visste inte hur länge man gick där..
Men det va snabbt överstökat och bilen fylldes med massa godsaker...
Detta blev dagens inköp...
 
Mest nyfiken är jag på de torkade havtornen och svartvinbärspulver..
Kommer nog bli finfint i smoothiesarna framöver..
Återkommer med de resultaten..:)
Fick även smaka en soppa med ramslök, den va så enormt god så fick receptet och köpte en påse torkad ramslök..
Ska bli spännande o se om jag får till samma smak..:)
 
Eftersom klockan inte va så mycket blev den planerade fikan i Bokhultet i Växjö..
 
 
Som ni ser va solen på besök men blåsten va dock kvar...
Jag gillar naturen..
Den ger energi på nått sätt...
 
 
Så pass att till o med jag fick till ett glädjeskutt...
 
(kan erkänna att jag fick öva en hel del haha)
 
Efter detta blev det en o annan butik när tiden ändå fanns..
Sen avslutades det med buffen på Grand Samarkand...
 
Bilen styrde hemåt och vid 18 va det Cirkelfys..
Ett pass jag gick till med Vinst eller förlust..
Kroppen är som sagt inte helt som den borde...
"Nått" pågår men bryter inte ut så ville ändå ner o se vad jag kunde ge...
Det blev inte alls så bra som jag hoppades, men inte gråter jag för det...
Man kör efter sina egna förutsättningar, och mer kunde jag inte göra..
That¨s it liksom...
 
Nu har jag haft en bra helg så jag är laddad för ny vecka..
o jag ska fan se till o bli helt frisk, för veckan bjuder på ett kärt återseende..
Mer om det i veckan..!!
 
Vi säger så..!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0