En tuff pump!

kvällens pumppass blev tuffare än vanligt.. 
Kroppen är nog inte helt hundra, redan på benlåten märkte jag av "matthet" o blev anfådd väldigt lätt! 
Men har så svårt att lyssna på signalerna så skulle ju självklart köra samma vikter som jag ökade upp till sist.. 
det blev inte lika bra som förra gången men jag va där o gjorde vad jag kunde!!
nått som kan reta gallfeber på mig är när 24 av 26 personer följer tränarens takt, men sen finns det 2 som går heeeelt mot strömmen.. 
När vi andra är på väg ner, ja då är de på väg upp, och fortsätter dessutom istället för att vänta in!! 
eller vägrar hitta rätt takt o har kört sina fyra pushpress när vi börjar på 3dje!
Titta i spegeln ffs!! 
Jag kommer av mig så jävla lätt när det blir så:/
 
Ikväll har jag för första ggn på 4,5 år låtit någon annan ta sprutan på mig!! 
Det gick över förväntan måste jag erkänna!! 
Jag fick släppa på kontrollen, o någon fick leka doktor haha!! 
win win situation so to say :D 
 
tack för denna torsdagen, imorgon är det fredag, o jag är leeeedig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0