Kvällslöpning!

Efter jobbet idag fick det bli en löprunda! 
Känt mig lite lurig i kroppen idag så visste inte om jag skulle våga ge mig ut eller inte, men bestämde mig tillslut för att ta det lugnt o harmoniskt.. 
 
Blev 5,5 km o tempot låg på 6,34 km/timmen! 
Helt ok tycker jag:)
det är så härligt att springa, man känner sig så lätt på nått sätt :) 
sen att man svettas som en gris är väl bara ett plus antar jag!? Haha
 
Blev så jäkla nöjd över att vi från o med nästa vecka byter arbetskläder på jobbet! 
Dags att göra reklam för vårt egna märke! 
Svårt o se men det är gråa fritidsbyxor med svarta detaljer! 
Så sjukt snygga o sköna !! 
 
nu hoppas jag verkligen att jag inte blir sjuk tills imorgon.. 
Sånt har jag inte tid med;) 
 
bye bye onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0