Lunchpump

ledig tisdag o det gick bli lunchpump.. 
Eftersom jag endast hunnit äta frukost så gick jag dit med inställningen "kommer inte ha energi till viktökning".. 
Men va fan, det värsta som kan hända är ju att det inte går!! 
Så ökade på ben, bröst, rygg o axlar!! 
Det gick över förväntan fast axellåten inte gick helt prickfritt! 
Men eftersom tränaren envist ska byta ut endel låtar så har jag ingen aning om vad som förväntas av mig.. 
Så när bicepslåten kom va jag totalt slut! 
Gick verkligen inte få upp stången, så valde lösa plattor för att verkligen ge det en chans men efter en stund va det bara att inse att de va kört! 
men jag bara skrattade, inget att gnälla om, jag hade ju ökat på det mesta! 
 
Efter det skrek magen på mat! 
O det fick bli paj! 
Till det blev det en iskall bcaa med colasmak!
sååå god!! 
 
Nu har jag varit o klippt mig! 
Fick lite panik på luggen så tog drop in salongen.. 
skulle jag aldrig gjort! 
Karlar som är mer intresserade av mitt namn, nr o adress ska inte i mitt hår o göra!!
det är nog inte rätt klippt någonstans.. 
önskar att jag gick innan han satte saxen i håret!! 
Men jag ljög om mitt namn o nr fick han inte! 
Hua!! 
 
Snart blir det kaffe med många trevliga sällskap:) 
 
säger så, hej! 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, mums! Paj är verkligen den perfekta maten!! :)

Svar: Ja visst är det!! Kan ta precis vad som helst o smaksätta med vilka kryddor man vill! Dinkelmjöl i pajdegen är ju gudomligt gott:)
Pila


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0