Cirkelfys

.... på bakfyllan gick över förväntan! 
Ikväll körde vi 40 sek jobb o 20 sek vila mellan alla stationer. 
Sen blev det 40/15 o sista varvet 40/10 o de där 10 sek är grymt snabba!! 
Sen som avslut blev det 3 min burpees utan vila! 
Så jag är nöjd :) 
 
Någon önskade även lite info om smaken pear slushie, bcaa'n från aldrig vila! 
Kolla in färgen!! 
Smakar exakt som päronsplittens isglass! 
Endel säger piggelin men jag tyckte det va mer åt päronsplitt! 
Den är som även colan vääääldigt söt! 
jag hade den på combat o det va inget vidare då det är svårt att släcka törst med stark "saft"!
men tyckte bäst om denna än colan! 
Kan rekommendera att göra glass på denna, men ska kolla om jag hittar nått mer kul att göra med dessa.. 
Ni som tar bcaa, tar ni det bara i samband med träning eller dricker ni det annars oxå!?
gör det någon ytterligare effekt trots att man har vilodagar? 
 
Nu skriker min kropp efter mat! 
Tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0