Drömmer mig tillbaka...

Oktober 2013..
Året syrran vann träningsresan till Portugal med Springtime travel..
 
En vecka jag ofta tänkter tillbaka till..
 
Trots att både hon o jag låg i reumatiska plågor nattetid och tröstade varandra i tårar  så var dagarna fyllda av glädje, svett, sol, äventyr och massor av härlig träning...
 
Sitter o tittar på alla bilder i albumet o bara ler...
 
Vi fick prova på afrodans, coreträning, Friskis o svettis egna flexpass och dansa allt från samba till 80-talsdisco med Tobias Karlsson...
Vi plöjde igenom 12 pass på 6 dagar..
Att gå stavgång kl 7 till soluppgången längs stranden va magiskt..
 
Utöver det var det "pricka tiden" tävling där man skulle gå/spring 5 km o komma närmast sin egen gissade tid..
Vi gick från Monte gordo i Portugal  till Spanien..
 
Vi tog oss igenom ett bergspass bland apelsinodlingar och olivträd i stekande sol..
Vi dansade loss på Nox bar och vi gick på föreläsningar på kvällarna...
 
Vilken vecka säger jag bara!!!
 
Läser i tophälsas tidningar att de nu har liknande i Palma och på Kreta, blir såååå sugen...
En sådan här resa kostar ca 12 000kr, men så värt det!
Jag hoppas att jag får med systeryster på en "lets do it again"-resa om några år:)
 
För nu har du koll på det där med frukterna va Sandra? :D
 
Nu laddar jag upp för ett pumppass...
Får se hur det går, för just nu har jag noll energi..
Fått problem med tandvärk från helvetet så låg långt in på natten o undrade om tandrötterna skulle spricka o så var det ju självklart tidigt morgon på jobbet...
Borde sovit en stund men inte fått ro till det..
Men jag gör vad jag kan med de förutsättningar jag har ikväll!
 
Det blir besök hos tandis på fredag, så det så!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart jag stället upp å hakar på igen! Tror tyvärr de dröjer ett par år så hoppas du kan vänta på mig! Jag har lätt koll på frukterna 🍎🍏🍓🍍🍅

Svar: Jag väntar på dig:) Haha bra.. Vi skyller på solsting:D
Pila

2015-10-28 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0