God morgon partypeople !!

eller va ni som jag duktiga igår o vaknade fulla av energi istället för bakfulla?
 
Då vi tacksamt ställde om klockan i natt fick vi en extra timma sovmorgon, eller en extra vakentimma, jag tog det sistnämnda!
 
efter frukosten insåg jag att det skulle sluta med motion mellan kaffebryggaren o datorn OM jag inte tog tag i mig själv! 
Vilket jag gjorde, snabbt som ögat innan latmasken kröp fram! 
Valde att gå min runda på 7,5 km o solen visade sig när jag klev ut genom dörren!
tog mina nya skor som jag använt 1 gång, vilket var mindre smart! 
Skoskaven kom nästan direkt o när jag hade ca 2,5 km kvar insåg jag att jag va tvungen att göra nått för att inte få köttsår from hell! 
Så jag började springa, man använder inte hälen på samma sätt vid de stegen o kände inget av skoskaven! 
Skrattade lite för mig själv o tänkte "ja nog va det löparskor jag köpte" haha! 
 
Ni kan tänka er va gott kaffet va när jag kom hem! 
Så nu har jag fyllt på med energi för dagens äventyr! 
då jag förra hösten/vintern kände av mörkrets negativa effekt så måste jag verkligen ta tillfällena som ges att komma ut o få lite solljus! 
för nu blir det mörkt fort på eftermiddagarna:( 
 
så ut o njut av lediga stunder ni oxå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0