Jättenöjd!

trots att kl ringde 05.40 så var jag på gott humör när det begav sig mot jkpg i mörkret! 
 
Reumatologen va en kvinna som va noggrann o "praktikanten" gick igenom leder o mätningar! 
Allt såg bra ut på proverna förutom snabbsänkan som va lite hög, men inget som vi gick vidare med då jag inte känner nått ovanligt! 
jag fick möjlighet att byta ut mina pennor mot sprutor jag hade till humiran vilket jag är jätteglad över då jag inte tycker de är lika obehagliga:) 
 
 
sen bytte vi tabletter till långtidsverkande o snällare mot magen.. 
Så efter det firades det med brunch på Ikea, ska definitivt göras om:) 
värsta hotellfrullen ju haha! 
 
Efter endel tjat gick jag även med på att testa tjockare löparbyxor på stadium, o jag skulle bara testa!! efter 7 par och ett o annat gapskratt lyckades jag inte komma undan utan fick snällt se mig besegrad o köpte dom!! 
De va ju inte min stil direkt men sköna! 
så ikväll blev det premiär för både byxor o skor o nog kan jag allt erkänna att jag gillar dom:P
 
speciellt efter att jag slog tiden med 1 minut mindre/km än förra gången :D 
 
jag är nöjd men fruktansvärt trött! 
Inatt sover jag ovaggad! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0