Jönköping

gårdagen bjöd på massa trevligheter i jkpg! 
Hade några shoppingtimmar där jag lyckades hitta både en höstjacka (skratta inte åt mig, jag vet att jag har för många) 
sen blev jag så nöjd över att Intersport hade kvar erbjudandet på löparskorna jag tittat på! 
ska bli spännande o se vad de går för.. 
 
Sen blev det middag på twin city! 
Sen vidare mot kinnarps arena för hockey!
hv71-Djurgården! 
Vilken härlig stämning! 
hv71 vann tillslut i förlängning!:) 
 
sedan blev det alkohol i bilen hem, lite vin hos en person o sist shots på ladan!
efter det gav jag upp, det blev lite för bra för min del haha! 
Jag är supernöjd med dagen o vill tacka K och T för erbjudandet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0