Nu kör vi!

Det är höst igen o vi lämnar sommaren bakom oss! 
Jag tänkte ge bloggen en ny chans efter ett halvårs uppehåll! 
det jag kommer fokusera på är framför allt träningen I alla dess former, för nu har det förändrats en del där..
kanske kan det ge er tips o inspiration att våga testa nått nytt!? 
Sen kan jag inte sticka under stolen med att detta även ska ge mig en extra kick att hålla den motivationen kvar som jag sista tiden lyckats haft! 
Jag har snart gått ner tio kg sedan nyår, några få hg kvar!
O det enda jag gjort är att jag sagt nej till allt som är farligt gott, allt jag inte kan hantera i måttliga mängder (en dag kanske jag kan hantera det på mitt sätt)
Maten är allt annat än perfekt, men det är gott! 
O eftersom jag för det mesta gör 3-4 gruppass/vecka så tillåter jag mig själv att äta just god mat! 
 
Jag ska inte gå djupare in på mer detaljer just nu utan ville mest berätta att jag är tillbaka o kommer titta in då o då för att se till att ni får en inblick i min träningsvardag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0