Så jävla nöjd..

När jag cyklade hem från jobbet va det så sjukt skön luft ute..
Friskt och vindstilla..
Och då slog det mig att jag inte hade några måste efter jobbet o att maten var klar i kylen o att jag inte va redo för att sätta mig i soffan sista tiden av denna dagen..
så ner med cyklen i förrådet, in o byta om o på med skorna o ut o springa!
Kände mig uppvärmd o klar efter cykelturen o jag tänkte mest ta den rundan jag tog sist, enbart för att det skulle vara en OK runda..
Men som sist fick jag en kick efter en stund o jag tänkte att "äh va fan, en halv mil måste jag ju bara klara i detta tempot" så jag sprang vidare o hittade små vägar hit o dit o vips så va man uppe på 5 km o utanför dörren...
 
Jag har som sagt fel skor men inte ont någonstans direkt..
Eftersom jag inte är någon löpare så vet jag inte heller hur det ska kännas, eller får kännas rättare sagt..
Det är stumt i smalbenen, det är väl egentligen det enda..
men tog liniment efter duschen så får se hur det känns imorgon...
Jag är iaf sjukt stolt över mig själv, att jag ens gav mig på det..:)
Men jag ska skynda långsamt..
jag får inte skada mig!!
 
Kram från en happy Pila..
( och visst är jag snygg i mitt gigantiska pannband? men det värmer gott)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja som sagt sä ta de lite lungt å kanske dags å lägga en extra slant till bra skor :)

Svar: Ja det ska det bli när lönen kommer:)
Pila

2015-10-13 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0