Nu är de här...

mina fyra lediga dagar som fylls med massa mys..!!
 
Klapparna är klara, maten är handlad, skinkan är provsmakad och planerna är slipade..
 
Ingen vinterkänsla, men julen kommer ändå, vare sig man vill eller inte...
Vägen hem från jobbet va inte alls rolig i all trafik..
Men nu behöver jag inte ner på stan mer:)
 
Börjar ikväll med uppesittarkväll med fina människor...
Förra året vann jag 1000 kr mat, första o sista gången i livet antar jag:D
Men vore kul om någon vann nått iaf...
Hoppas på en trevlig kväll med glada skratt, eller jag tror nog att det är just det som väntar:)
 
 
På självaste julafton står det mat och åter mat på menyn..
Hahah...
Tack gode gud att min matlust är tillbaka..
Va en turbulent tid det där...
Men nu är jag på banan igen:)
Sen ska jag iväg på uppdrag på annan ort:)
 
Juldagen ska det firas med familjen o då det tydligen inte blev förän senare på dagen så klämde jag in mig på ett Cross-pass på morgonen;D
Får se vad D hittar på, hörde det skulle bli extra långt...
 
Sen får vi se om min önskan slår in till helgen:)
Håll tummarna för bövelen att jag varit snäll nog att tomten kommer:D
 
Nu laddar jag upp med kaffe i soffan..
Kvällen blir lång:)
 
Puss o kram på er mina fina!
Och tack till er som stöttar, peppar, motiverar och framför allt ser klarhet i det jag inte klarar av ibland:P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0