Hej mitt vinterland...

.. o hejdå...
tack för dessa dagarna men nu vill jag ha lite tussilago o grusvägar att gå på..:)
 
(I dream on!)
 
Det va -13 grader när jag startade upp stackars bilen...
va tvungen att tabka på hemvägen så hela min lediga tid har jag spenderat vid mitt tanklock o svurit för att det va fastfruset..
Men på lunchen va det äntligen öppet:)

Kan säga att jag inte stängde det igen:P
 
När jobbet va klart för dagen så blev det mat o sen en promenad i snön..
Kallt men friskt!!
 
skönt o komma hem till en varm dusch sen..
 
Imorgon e det tisdag, o jag har skrivit upp mig på pumpen vid 20.00..
Blir spännande o se vad ryggen säger om det, känner av den lite för ofta nu:/
 det har börjat klia i örat, inte direkt på, men oroväckande iaf..
 
Ne, nu blir det livet på andra sidan...
 
tjaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0