Fredag, igen...

Har bara veckorna måndagar o fredagar?

Jag var ute på en morgonpromenad innan.
Har ingen termometer så kan inte se hur kallt det är.
Men skönt o uppfriskande är det..

La mig innan 23 igår, kors i taket.. haha..

Så känner mig utvilad idag..

Min massör sa nått igår som många av oss borde tänka på..

Om du känner dig stressad ska du fundera på varför.
Har man två ben med fötter, två armar med händer, ja då har man inget att stressa för.
Man gör vad man kan o accepterar det.

Man lever bara en gång o tiden går för fort om man stressar igenom dagarna..

Föresten, gud va snällt av blogg.se o ha reklamer här brevid med en fet o stor semla..!!
Taskigt.se...

Men jag ska fortsätta att stå emot..:P

Nehe. dags för jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0