Så där ja...

Nu har veckan nått sitt slut..
O dagen har varit kanon..:)

Tusen tack till er som medverkat..! <3

Blev som ni såg ett pass bodypump..
Åhh va jag älskar den..
Precis perfekt pass för mig..
Ren styrka, and I love it.!

Dessa vikter tog jag idag.
(Totalt på stången)

Ben: 10 kg
Axlar: 5 kg
Biceps: 9 kg
Triceps: 9 kg
Rygg: 10 kg
Bröst: 7 kg

Kan nog öka benen till nästa gång.
Men biceps e nätt o jämt att jag fixar, så jag håller kvar vid den vikten ett tag till..

Veckans träning har gått lika bra som förra..:)

Så här kommer det.

Mån: morgonprom + 20 min cxworx
Tis: Morgonprom + Vattengympa
Ons: Morgonprom + boxercise
Tors: Morgonprom
Fre: Morgonprom + 30 min kondition/styrka
Lörd: 40 min promenad
Sön: 30 min promenad + bodypump

Woop woop ;)

Nu kör vi en ny vecka, igen..:)

Kommentarer
Postat av: therese

Härlig träningsvecka!! =)

2012-02-06 @ 07:51:41
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0