Snooze!

Vem kom på nått så idiotiskt..!!
Låg o tryckte av ca 8 ggr.
sen blev kl 08.20 o jag insåg att jag blev för stressad av att ge mig ut..
Men även att crosstrainern stod där så gick jag bara förbi den..
Hrm..

Men fick mkt gjort på morgonen ändå..
Skulle behövt dammsuga o torka av golven oxå..
Men det få bli helgens projekt..!

Som det ser ut nu så kommer det inte hinnas med någon träning ikväll heller..:/

Så lördagen får bjuda på nått radikalt, o söndagen hoppas jag på pump..:)

Ha en toppenfredag..!!

Kommentarer
Postat av: sandra

gör ingenting.. du vill juh inte bli mindre utan större å då gör säkert inte en promenad mindre nått direkt negativt.. pump på söndag:) daniel skulle int på mötet å du.. kl 17.30 va de juh .. ja har aldrig lärt mig tiderna haha:)

2012-02-24 @ 12:34:51
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0