Tisdag..

O fortfarande frisk..

Undrar varje kväll när jag lägger mig om jag kommer vakna sjuk på natten..
Men sov konstant mellan 23-08 idag..
så skönt..

Sen ut o traska en runda..
Ångrar att jag inte tog med stavarna idag, för nu e det mindre is o snö..
Så imorgon får de följa med mig ut..
Har ni inte testat att gå med stavar så gör det, man får en helt annan hållning o man får en fart utan dess like:)

Ikväll blir det vattengympa igen..
Fattar inte vart veckorna tar vägen..?!

Igår blev det 15 min på crosstrainern o 15 min mage/armar..
Det brände gött i magen efteråt..:)

Jag e så sugen på ett pumppass..
Så jag hoppas att jag e frisk o kry så att jag kan åka till stan på söndag!!

Idag e det fettisdagen, o då äts det semlor runt om i husen..!
Jag hade tänkt o njuta av en minisemla som de säljer på centralkonditoriet..
Men hinner inte dit ändå, så jag hoppar över den..:P

Vad tränar ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0