Torsdag..!

O solen skiner ute..
Snön har smällt o vägarna är torra..
Det börjar bli vååår:)

Morgonpromenaderna ger mig en liten extra kick inför dagen..
Frukosten är lite godare oxå:)

Idag fick jag även överaskningsbesök på morgonen..
Tur att man har gevalia:p

Nu har jag en timmas jobb kvar..
Ska ta tag i nått så tiden springer iväg..
Har hängt på datorn hela dagen.. Hrm..
Huvudet o ögonen får lida lite faktikst..

Ikväll blir det ingen träning..
Jag ska göra middag till mig o M..
Blir fisk med kall sås.. mums..

Men är sugen på att gymma imorgonkväll..
Får se hur jag gör..
Åker jag inte så blir det ett hemmapass iställe..

Lutar åt pump på söndag oxå..
Så håll tummarna för att det går vägen..
Det e pump o boxercise som står högst på min lista..
För där kan jag tävla lite med mig själv, o alltid försöka maxa mina egna resultat..
Styrka e min passion, så det så:)

Hoppas ni haft en bra dag i vårsolen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0