Veckans lilla träning...

Ja mycket blev det inte..

Mån: Kort morgonpromenad
Tis: Kort morgonpromenad + step/pump
Ons:
Tors: Pump
Fre:
Lör: 15 min uppvärmning 1 timma stryka (armar/axlar)
Sön:

Har fortfarande lite förkylning kvar vilket e sjuk irriterande..
Men huvudet dunkar inte som innan..
Om jag inte räknar med dagens bakfylla... :D


Var nere hos far idag..
Efter 4 timmar skiner min lilla pärla som aldrig förr..
Inte en svart prick finns kvar o jag säger bara t-grön!!!
Jösses vilket mirakelmedel:D

tack för all hjälp dady!

En bra helg lider mot sitt slut..
Hoppas på en bra o händelserik vecka som ska innehålla träning,  jobb o lite annat smått o gott:)

Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0