Torsdagsmys..

 

Haft en kväll blandat med måsten o allmänt slapp.

 

Var o handlade lite innan jag cyklade hemåt.

Hade ingen direkt ork/lust att träna, men fick ihop en kvart armar iaf.

Dels va jag hungrig som en varg, dels allmänt oinspirerad!

Gjorde blodpuddig o bacon med rivna morötter till kvällsmat.

Jösses va "flöt" det blir av bacon. Känns sådär o trycka i sig det måste jag erkänna.

 

Sen tog jag en dusch o hoppade i min onepiece o har sedan dess legat i soffan o tittat på Bigges loser o en annan "vikt"-dokumentär.

Jag köpte röda druvor på konsum innan, asstora o goda..:)

Men inte den bästa frukten, om jag förstått faktan rätt?

 

Imorgon e det fredag!

O jag SKA gå en längre morgonpromenad, med stavar!

Så det så!


Kommentarer
Postat av: Caroline

En sån onepiece har jag med ;) SÅ skön :D

2012-03-16 @ 12:53:48
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0