Dööötrött..

Nu har jag precis ätit..
Varit en ganska lång dag känner jag...

Ganska lugnt tempo på jobbet..
Men ändå går huvudet på högvarv..

Sen ner till gymmet..
10 min på gåbandet i högt tempo.
10 min hantlar o sen hann jag inte mer för då va det dags för 30 min cx..
Svetten rann, o kände mig seg i skallen..
Tror det har o göra med vädret o göra oxå..
Kvavt som fan..

När passet va över så gick jag till hantlarna igen o körde "fjärilen" tills armarna va totalt slut..
Sen va det dags o gå därifrån..

Skulle in på affären o köpa mjölk..
Men som vanligt så blir det mer..
Så en mjölk blev plötsligt en hel kasse..:/
Men va mkt bra saker faktiskt..:)

Jag hade ingen färdig mat nu ikväll utan det blev gröt (ovanligt va? haha), smootie med banan o kiwi, o äggknäcke...
Satt fint..

Känner att jag e värd en ledig fredag imorgon..
Ladda inför helgens jobb..

Ska bli skönt o klippa mig oxå..
Få lite mer ordning på skatboet..

Näe, soffan o jag ska ta en dejt nu..
Risken att jag somnar är ganska stor faktiskt..

Tack o hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0