Fått en annan syn...

Efter jobbet ikväll tog jag återigen cykeln ner till gymmet..
Denna gången blev det inte så mkt till "träning"..
Utan hade genomgång av maskinerna med Carro..

Jag ska försöka lägga upp olika muskelgrupper under olika pass o har fått en hel del bra övningar i maskinerna nu..
Så nu har jag fått en helt annan syn på¨träning i maskiner..
Det kanske ser löjligt ut, men det känns vill jag lova..:)

Snacka om att hon har grymt bra benmuskler..
Där satt hon o visade övningarna o pratade samtidigt, men när jag skulle testa så va det tungt, då menar jag TUNGT:D
Bra där!!

Så två timmar senare cyklade jag tillbaka o ställde mig o fixade lite mat..
Det blev blodpudding o bacon..
Men rivna morötter såklart:)
Nams..!!

Nu ska jag plocka ihop lite innan jag slänger mig i sängen o försöker sova lite..
Imorgon blir det morgonpromenad igen o sen några timmar på jobbet..
Kommer nog bli ganska köriga timmar..
Hoppas vi på iaf:)

Tack för ikväll Carro, det gav mig en hel del...

Avslutar med en skrytbild, bara för att liksom:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va ja vill se ut som dig:( du e så fin du!

2012-05-17 @ 11:38:50
Postat av: Caroline

Vilken mage! Snyggt! :)

2012-05-18 @ 10:57:38
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0