Fotsvett o armhålestubb...

Det va just de jag klev in med på gymmet idag..
Haha..
Men inte fan höll jag armarna nere för det;)

Ne idag gjorde jag bra ifrån mig..
Tränade både cx o pump ikväll..
O ja, cx va ju kanske lite mer än uppvärmning för en sliten Pila..
Men jag tyckte ändå att pumpen gick bra..

Vikterna blev.

Uppvärmning: 3,5 + 3,5 kg
Ben: 10 + 10 kg
Rygg 7,5 + 7,5 kg
Biceps: 5 + 5 kg
Triceps: 5+5 kg
Bröst: 5 + 5 kg
Axlar: 2,5 + 2,5 kg

Kände att jag började tappa styrkan under triceps, men när jag visste att det va de sista åtta singlarna kvar, då vet jag inte riktigt vad som hända..
Någonstans ifrån kom en styrka jag inte trodde fanns..
o jösses vilket tempo jag fick..
skittufft, vore kul om den kicken kom igen:)

Vägen hem va lååång..
Men nu har jag fått i mig lite mat o ska slänga mig i sängen o titta på tv innan jag somnar som en sten..

Kommer ha garanaterad träningsvärk de närmasta dagarna..
ojojoj..!!

Fick träffa syster oxå, hon va med på cx.n...
Kul o se dig sis.:)
<3

Imorgon e det fredag hela dagen lång..:)

Puss o kram..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul å se dej oxå:) bra jobbat idag. Härliga vikter me ju kram

2012-05-03 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0