Gröt <3

Asså jag kan inte få nog av gröt..
Det e ju så gott..
Nötter o solroskärnor knastrar så gott till oxå:)
Mums..
Blev en hel del gröt efter kvällens pump måste jag erkänna..
O 2 knäckebröd...

Så nu kommer jag inte vara hungrig på länge haha..

Skrev upp mig på cx.n på torsdag, o så har jag planerat att träna styrka på gymmet på onsdag...
Fick ju mitt braiga kort idag..


Så nu ska jag passa på att lägga i en högre växel..
Sommaren kommer spenderas så mkt som möjlig på gymmet..
Har ju ändå inget liv. haha..

Jobba, träna, äta  o sova..
Hrm, jo det kan nog funka det oxå..
O så klämmer jag in några viktiga människor emellanåt..;)
Eller får jag med dom till gymmet oxå kanske? :)

Ne, men jag gillar det jag gör..
O jag ser/märker framsteg o jag känner mig helt klart liiite finare när jag tränar.:)


Nä, sova..
Imorgon blir det morgonpromenad igen:....

Tack för ikväll syrran.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0