Jag föll...

för frestelsen...

Ja, jag åt kladdkaka efter morsdag-middagen...
Oooh så gott det var..
Första fikat på 27 dagar..!!
Så när jag åkte hem skulle jag in o handla lite, så det slank ner naturgodis i korgen..
Som nu e slut. :/
Morr på mig!!

Men imorgon e det måndag, o nya friska tag..
Friska hoppas jag verkligen på..
För vaknade upp med lite konstig känsla i kroppen o halsen strular lite..
Så hoppas det inte blir nått, för jag vill ju träna o jobba!!

Det var/är fruktansvärt varmt ute, så när arbetskläderna åkte av åkte klänning på..
Jag i klänning, säger bara mohaha...
Tantvarning delux..:D

 

Snart blir det middag igen..:)

Värsta bortskämd!

 

Imorgon e jag ledig..

Då ska det fixas o donas här hemma..

Lite ledsamt för jag vill inte bo här mer..:/

Hoppas verkligen att jag har hittat någon lya innan sommaren e över..!

 

Jaja..

Tjaooo


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin du är i klänning. Inte alls tantvarning :)

2012-05-27 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0