Kvavt..

Tillslut kom jag ut på morgonpromenad..
Hade tung huvudvärk när jag vaknade..
O täppt näsa..
NEEEJ, tänkte jag.. men det släppte sen..

Jag va lat idag, o tog bara en snabbrunda..
typ 15-20 min..

Men när jag hade ätit frukost fick jag lite dåligt samvete..
O så blev det lite armar o mage oxå..
En kvart, men det e alltid en kvart..

Jag ska strax åka mot jobbet..
o ikväll ska jag stanna på gymmet o ge mig på lite maskiner hade jag tänkt...
Får som om jag lyckas.. haha...
Det e alltid lite svårt att hitta den där kicken när man inte har någon som står o peppar vid sidan om..

Men jag ska ge det en ärlig chans:)

Ha en bra dag..
verkar bli hyfsat väder så va ute ni som kan:)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0