Lördagen...

Denna dagen har gått fort..

Men har iaf jobbat några timmar..
O sen blev det gym-time..
Det blev armar o axlar idag..
Uppvärmning blev löpning slash pw på bandet..
Så man kan säga att jag tränade styrka i 45 min..
Sen hade jag ont i armarna..
Så kände att jag gjort bra ifrån mig..!

Har varit nere hos mor o far en sväng..
Fick med mig gottigottgott hem, så  de sena sommarkvällarna e räddade nu..;)

Nu har jag satt mig i soffan o tittar på GP´t på tv...
Har även unnat mig en efterlängtad kvällsmacka..
Skinka, räksallad o gurka..


Åt detta jäääämt förr, men nu va det säkert snart ett år sedan..
Inte nyttigt, jag vet, inte nyttigt alls..
Men kände att jag va värd det efter en bra träningsvecka..

Snart börjar juni månad..
Då blir det bröd/knäckebrödsfritt...

Chao chao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0