Stadspromenad..

Jag har ännu en sak på bralistan över sandras lya..
Hennes täcke är superhärligt..:P

Sovit ganska bra..
Men har en krånglande näsa som inte vill ge med sig.
Så varje natt e jag uppe o styr o ögonen rinner o jävlas..
Men men..
Någon gång ska det väl bli bra..:/

var ute på en liten morgonpromenad..
Tog en sväng ner genom stan..
Men tittade mest i marken, för jag insåg att det va liiite mer folk ute här än i lilla Virserum..
o jag måste sett trött ut:D

Har ätit en god frukost o druckit lite kaffe nu..
Ska strax åka bort mot jobbet..
Får varor idag, så dagen springer nog på fort..

Ikväll blir det gymmet..
Vet inte riktigt vilken musklegrupp jag ska träna bara..

Blev ju mkt ben igår, o även armar..
O ryggen körde jag ju i måndags..
Så kanske blir det en del mage...
men vill ju helst köra armar, för det e ju de jag vil bygga på..
men men..
det får vi se senare..

Ha en bra dag så tittar jag nog in ikväll igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0