Tisdag.. :)

Då var man bosatt i stan några dagar..
Tack vare syster så får jag några dagar hemifrån, o det e jag så tacksam för:)

På jobbet gick det bra..
Hade möte o eftermiddagen gick fort..

Tog lunch med lilla Anna idag..
En gammal klasskompis som börjat jobba i butiken jämte oss..
Så den lunchen gick fort:)

När jag slutade va det bara raka vägen till gökgatan o byta om...
Tog faktiskt o cyklade ner till gymmet..
Men sandra, du behöver verkligen en ny cykel..:D
Jösses va rostig:P

Va på step/pump o jag skrattade mig igenom hela stepen..
Fan, jag klarade knappt ett steg rätt..
men svetten rann o konditionen gjorde mig påmind:)
Efter en halvtimma va det dags för rygg, armar o mage..
men kände mig varken taggad eller engagerad, så gjorde inte bra ifrån mig..
Så lite besviken e jag faktiskt..
Men imorgon ska jag iaf gymma, så får göra bättre ifrån mig då..

Bild 1: Lite småkatig innan passes.
Bild 2: Mindre katig:D


Jag har hittat två mkt postiva saker med o vara hos Sandra..
1. Hennes kyl e jävligt kall längst upp o proteinshaken smakar ljuvligt gott då..
2. Hon har dusch, o jag slipper hålla i munstycket:D

Sen finns det massa mer bra här..
Men den listan kan bli lång..

Nu har jag ätit lite.
o har lagt mig för att kolla på hockeyn, som går lika bra som vanligt för sverige..:)



Ni trodde väl inte att jag lämnade datorn o kameran hemma ??
Haha ohh nej:)

Hoppas ni haft en bra dag..

O sandra, ha det nu så trevlig där uppe..
Saknar er här..
Det e så ovanligt tyst i denna lyan nu..:/

Ne, nu kikar jag vidare..:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja de tar några gånger å komma in i Stegen men skønt pass e de:) haha tur du trivs:) kænn dig som hemme å visst fan e tecket underbart hihi

2012-05-16 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0