Pjuhu...

Kvällens step-pass va tufft..
Samma avslut som vanligt typ, de där intervallerna gör susen o sen va det lite annan styrka...
Men de där armhävningarna i mitten av passet gör mig snurrig o sen vimsar jag mest till det haha..
 
Men det e gött o cykla hem sen..
Det va minusgrader ute o ett svettigt fejs bränner satan i kylan kan jag medela:D
 
Nu har jag duschat o ska lägga mig med datorn i sängen o titta på ett program som gick på 7an igår..
Har inte kanalen "än" så kollar de bästa programmen på datorn iställe:D
 
Får tacka Elias för eftermiddagstitten på jobbet..
Det gör massor för hela min dag:)
<3
 
Kommer sova som en sten inatt..
(som vanligt då) haha..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

De va inget å tacka för:) idag ska de upp mer fågelmat im

2012-10-31 @ 08:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0