Bodypump-83

Ja nu har jag testat nya passet..
Insåg att det va på tok för länge sen jag pump'ade..
 
Jag gick inte ut så hårt i början..
Jag ville inte behöva avbryta för att kroppen skulle strejka..
Men efter både ben o rygg insåg jag att jag hade orkat mer..
Det va väl egentligen biceps jag tog ut mig ordentligt på..
 
Men sen avslutades det med axlar..
Vilket innebar armhävningar, lyft med lösa plattor, armhävningar igen o avslut med stång..
O jag kan säga att jag va mer än nöjd när jag klarade alla armhävningarna på fötterna, men stång-fan va inte uppe så många ggr i slutet.. :/ 
Lagom till slutet kom illamåendet o skakningarna va enorma..
 
Martina frågade va jag tyckte om nya passet men kände inte att jag kunde prata riktigt utan fattade mig kort för att komma ut o ta luft..
 
Man ska nog inte träna så hårt när kroppen är lite ur balans..
Visste ju att jag inte hade så mkt kraft o ge..
 
Men nu har jag ätit, duschat, diskat o gjort matlåda..
Får bli havrepannkakor imorgon med morötter..
Enkelt o gott..
 
Sitter o funderar på om jag ska ta cykeln till jobbet imorgon eller inte..
Ska jag iväg så fort som möjligt imorgon..
Blir smörgåstårta i Vrum..:)

Namnam...
 
Nehe,..
Kolla över läget o sen sova..
 
Har jag inte träningsvärk imorgon så finns gud, så det så..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0