God torsdagsmorgon..

Medicinen gör mig lite illamående, o jag har svårt för att äta..
Det tar liksom stopp o jag är inte sugen på nått..:O

Igår åt jag 2 knäcke till frukost med te.
Sen blev lunchen en mindre portion med spagetti o köttfärssås..
Sen blev det inget mer förän kl 9 då jag kände mig yr o jävlig, så sprang in på Ica efter kalaset o käpte en frukt..

Inatt har jag legat o haft magkramper av hunger, gick upp för o se om jag kunde hitta nått o äta, men fanns inget så drack ett glas vatten..

När jag vaknade va hungern borta o jag som ville ha gröt...
Men gröt gjordes o jag fick i mig den tillslut..

Måste ju få i mig ordentligt idag, för jag ska på pump ikväll o då måste jag ha kraft o fokus...
Har inte varit på nya passet så ska bli roligt att testa...

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: .....

kör hårt på träningen i kväll :)

2012-09-27 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0