Kallt...

Idag e det kyligt ute..
Ibland regnar det, o ibland skiner solen..
Men kylan e kvar..
 
Tog cykeln bort till jobbet idag på morgonen o ångrade att jag inte tog mössan på mig..!!
 
När jag cyklade hem efter ännu en snabb o bra arbetsdag så tog jag lite nya vägar..
Massa småvägar som man inte hittat innan:P
 
Så nu har jag precis satt mig o ska äta plättar me korvslantar..
Ingen direkt bantningsvänlig middag kanske, men tog iaf dinkelmjöl istället för vete..:)
 
Sen ska jag ut o traska en sväng..
Ska ner till syster o kolla lite i jotexkatalogen...:)

(jag föredrar att säga ner till syster, för jag tror att jag bor uppåt) haha..
 
Men, nu åker mössan på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0