Överallt på en o samma gång...

Jag e lite här, lite där o lite överallt känns det som..
Men det börjar ordna till sig, snart iaf:)
 
Har ett halvt hem i stan, o resten i Virserum..
Men bara att köra på..
Det kan ju inte bli annat än tomt på ena stället o fullt på andra liksom..
O jag har ofta fått höra att jag har mkt saker, o nu e jag beredd på att hålla med..
Fy faan va krimskrams jag äger...
Huua...
 
Idag gick timmarna sakta på jobbet..
Men jag o A drog ut på lunchen o åt på Chili thai...
Fy faan va mätta vi blev..
Rapade ju ffs friterat till o med när jag slutade jobbet:D
Men gutt va det, starkt oxå.:D
 
När jag slutade åkte jag raka vägen mot syrran som satt klar vid köksbordet med kaffe o våffla, en nyttig sådan:)
O kan den där damen..
Elias åt oxå, men han fick en äkta så klart..:) 
Gud va han pratar nu.:) 
Förklarar massa saker o hänger med oss "vuxna" när vi diskuterar:) 
När jag fått min dos av systerson o systeryster så körde jag hem till lägenheten..
Upp med köksgardiner o ut med lite mattor..
Blev genast trevligare:)
Blir så mkt lättare att planera väggarna när möblerna är på rätt plats..
Men no panic, jag hinner!!
(lätt o säga, svårt o tänka)
Just nu bort jag så här..
 
sitter alltså hemma i Virserum..
EKO!
O har inte gjort ett skit sedan jag klev in genom dörren..
Hamnade vid datorn direkt..
Känner att ögonen e halvt öppna o ska nog lägga mig strax...
 
jag e ledig imorgon..
O jag ska torka ur skåpen som är tomma..
Klippa mig (skööönt)
tvätta
köra ner lite möbler till mamma o pappa
O förmodligen laga mat:D
 
Hoppas på lite sol oxå..
 
Näe, nu ska jag lägga mig o läsa tophälsas nya nr..
Tjaoo..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för titten syster :)

2012-09-06 @ 06:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0