Trevlig kväll...

Gårdagens timmar sprang iväg fort..
Började ju med att köra lass 2 till nya lyan..
Snälla Sandra fyllde sin bil oxå innan hon  åkte hem från jobbet..
Tusen tack för det..
 
Sen va jag o styrde lite innan jag åkte ner till syrran o väntade in Elias o D som varit iväg..
 
Runt tre så blev jag rastlös så jag o syrran skulle dra mot Dollarstore o kika lite, men kom 3 min innan det stängde, så in fort som attan o plockade med mig en endaste liten sak..
Lite synd faktiskt..
 
Sen va det dags o köra mot A..
Men eftersom vi va lite för tidiga så passade vi på att palla ett o annat äpple på hans trädgård..
Elias kommer nog kasta äpplen på maxi efter det, för de va ju så jag skulle få ner dom största:/
Men hoppas han glömmer bort det där:D
 
Ja o A drog mot nässjö strax efter 18 o träffade tre andra granngårdare...
Vi åt tacos o spelade spel o hade allmänt trevligt..:)
Var kul o se ansiktena på dom man ibland få samtal från på jobbet:)
Vi insåg att detta skulle göras om fler gånger..
O då SKA Lina med:)
 
Kl va halv 3 när jag stövlade in hos sandra o daniel o slängde mig i soffan...
Jag sov ganska bra trots att jag låg i en skinnsoffa..
men strax efter halv nio va det igång o Elias har varit på strålande humör..:)
 
Syrran drog mot jobbet o jag o Elias tog o cyklade ner till lekparken o skuttade runt i ca 45 min..
Han ville aldrig gå därifrån, men jag lockade med att vi skulle hem till pappa o äta glass, så då va det glada miner o vips så satt han på cykeln o sa GLASCH typ 20 ggr innan vi va hemma..
Han hann inte ens ta av sig skorna innan han va i frysen o ryckte:D
Så go o gla:)
 
Nu har jag kommit hem till vrum..
Ett av de sjukaste samhällena man någonsin kan vara i..
Om alla hade föds kön-lösa så KANSKE det hade funkar att bo här.
Men, nej...
Vi fick tydligen alla ett varsitt kön, som fungerar lite för bra ibland..Hrm..

Jag kan säga så här, tack gode värld att jag vet vart jag har vissa..
O pjuhuuu för att jag valt att flytta härifrån...
 
Nu ska jag packa ner lite skit, sen fixa morgondagens lunchlåda o sen ska jag banne mig vila en stund..
 
Vi säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0