Äntligen..

Nu är jag ledig i två dagar..
Känns kanon..
Idag va det kunder heeeela tiden..
Så tiden sprang iväg kan  man säga..
 
Efter jobbet så åkte jag raka vägen upp till H för att väga mig igen..
Va ju o kollade upp kroppsfett, vattenmängd o bukfett mm innan ff..
O nu har jag kollat resultatet efter..
Det har ju hänt lite, men musklerna hade minskat..
 
Här kommer iaf tabellen
före - efter (5 veckor)
 
Total vikt 80,2 kg - 75,1 kg
% fett 39,6 - 37
% vatten 43,3 - 44,9
Kilo muskler 46 - 44,9
Fysisk gradering 2 - 2
Viloförbränning 1522 - 1475 (kcal)
Metabolisk åler 50 - 47
Kilo benmineral 2,5 - 2,4
Bukfett 5 - 4
 
Lite svårt att förklara..
men som ni ser är vikten, fettet i % o bukfettet mindre, så det känns bra:)
 
Nu har jag ätit o ska ta en kaffe o sen ta en liten promenad till affären..
Ska se om jag hittar lite "konstiga" ingredienser till att baka fler godsaker..
 
Det nyttiga(re) alternativet är ju alltid lite bättre..:)
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0