Året som gått..

År 2013 har varit en helt fantastisk resa..
Ja,många mil har det blivit:)
Även en del tråkigheter har hänt, men konstigt nog lever dagarna vidare och vi med dom..
 
Ska försöka sammanfatta en del av året..
 
Jag har varit ute på äventyr med jobbet..
Både möte för "butikskommunikatörer" i Norrköping, och byggt upp Jönköpings nya butik på 2,5 vecka.
Börjar det nya året med levernatörsmässa i Malmö.
 
Familjen förlorade en älskad medlem.
En tuff tid väntade på oss, men alla gjorde så gott de kunde för att denne skulle få det bästa!
Jag vet att han är stolt över oss alla!
 <3
 
I april fick familjen som de ville, jag skulle följa med dom upp o luften, till ett annat land.
Sagt och gjort, vi va på Cypern!!
En resa som fick mig i extas, jag kände mig så jävla fri på nått sätt..
Alla år av flygrädsla hade hållt mig tillbaka från något så underbart som vita stränder och turkosa hav!
 
 
Ï maj tog jag tag i mig själv o körde fitnessfighten med syrran..
Gick ner 4,7 kg och va enormt stolt över mig själv!
 
 

Jag slängde på mig lite ny bläck, och "syster" bryder nu min handled som en symbol för att just jag fick bli en del av henne. Hon är min stolthet och min förebild!
Vi må va lika, men personligheterna skiljer sid något enormt, och för mig är hennes alla sidor viktiga för mig!
 
Juni bestod av en helgtripp till Ullared med mamma o pappa..
Blev övernattning i husvagn och grillmys på kvällen.
Ett klart måste nästa år oxå:)
 
 
 
Jag övervägde den långa bilturen på ca 12 timmar och följde med till Norge..
Vackert väder gav många timmar på sjön och härliga kvällar..
Va 5 år sedan jag va där, så nu har man fått en dos..
 
Agusti gav som vanligt en marknad i Vrum, men man blir ju inte yngre och de där tre dagarna man söp förr kortades ner till en.
Det är va denna gamla tanten orkar med nu för tiden:D
Träffade så klart många gamla vänner vilket är själva poängen:P
 
 
Oktorber kom, sommaren va över.
Men inte för mig och syrran.
Hon vann en träningsresa till Portugal för två, o tro det eller er, jag va NR 2!!!
Vi drog iväg en tidig morgon mot stockholm o Arlanda.
Sandra körde som en gud mellan filer och taxibilar, imponerad!
Planet lyfte o vi va på väg mot en vecka i strålande sol, härliga promenader, träningspass på plankan med havet framför oss, trevliga människor och även en endagspromenad till Spanien!
En vecka där både hon o jag va lugna som filbunkar, dagarna flöt på o att vi fick allt detta utan att betala en krona är fortfarande ofattbart!
Tack Fitnessfigten, o tack Sandra!
 
Jag o min kollega bokade plats på Magnus Betnés o Soran Ismail i Växjö.
En stressig resa dit, men vi hann i tid.
Efter en på tok för snabb föreställning hade vi skrattat en del, men hade hoppats på mer, iaf jag:)
 
Jag fick en ny medicin som liknar min förra..
En spruta i magen 1 gång/vecka.
Den funkar, o än så länge svarar kroppen på den..
Jag hoppas det forstätter så ett bra tag till.
Men är beredd på det värsta..
 
November kom o det va dags att ta tag i livet igen, Fitnessfigten nr 2 startades..
Gick ner 4,2 kg och va ännu mer stolt över mig själv då jag gjorde denna månaden ensam o på ren vilja.!!
Allt har gått bra o centimeterna flöt sakta bort, sen kom julen och vilka spår den har satt får jag ta reda på imorgon..:/
 
Elias fyllde hela 3 år och fick en helt fantastisk födelsedag!
Blixtentårta och massa presenter:)
 
December kom och det va dags att inse att året började ta slut..
Det blev överraskningskalas för L, julbord, uppesittarkväll och massa julfirande med familj och vänner..
Jag tomtade för Elias o vet i fasen om det gick hem hela vägen:D
Nästa år måste nog Pila va på plats, o någon annan får tomta:D
 
Jag får även tacka Friskvårdscenter, syrran och mig själv för över de 100 st pass jag gjord under året.
Utan dom hade jag rullat genom detta årsskifte!
 
 
Ungefär så blev mitt 2013!
Hur 2014 kommer se ut har jag ingen aning om ännu..
Många viljor, o många funderingar, men tiden får utvisa en hel del..
 
Ikväll ska jag fira det nya året med systers familj och ett gäng till..
Det blir en lugn kväll med god mat och trevligheter..
 
Jag avundas min fina vän som just nu laddar inför kvällens firande i London..
Men det är hon värd!! <3
 
Gott nytt år på er alla!
Se till att lämna tråkigheter bakom er, och se framåt på allt trevlig som ni kan fylla det nya året med!!
 
Kramar från mig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0