Det va dags för fredagsmys!

Efter en "slapp" dag på jobbet så körde jag raka vägen till netto o köpte dadlar..
Sen hem o hämtade vetekudden o syrrans "tycker-om-dig-present" som kom med posten:)
Ville att hon skulle ha den:)

Upp till hennes karl o son som jublade när jag klev in genom dörren, men jublet gick över när de "besvikna" insåg att det va jag o inte syrran som va på vägen hem från jobbet:D
ner i "sällan" o byggde lite torn o annat innan jag o Elias gjorde klart kaffet tills hon tillslut kom hem..
Läskiga vägar idag efter mkt snö o blåst o blixthalka...
 
Sen hem, göra några havrepannkakor med kesella o mosade jordgubbar..
Fantasin va allt annat än på topp..
 
Nu är det idolfinal o till denna ära så gjorde jag chokladbollar på ett recept jag fick av Veronica..
Men vet inte vad jag gjorde för fel, för lösare smet får man leta efter..
jag slängde i lite allt möjligt tillslut för att få den fastare..
O goda blev dom..
 
Lite större mandelbitar o grunden är dadlar o havregryn..
No suger, no öh..hrm..eh smör (?!)
Haha...
 
Imorgon är det dags för dag 7 på jobbet..
då vill vi se lite kunder faktiskt..
Men jag är nöjd om jag ser Annie faktiskt..
För stackarn har stått i köer i över 3 timmar på vägen hem...
Snacka om ledsamt..!
 
Hoppas vägen är bättre imorgon o att "någon" har sandat eller nått..:/
 
Ne, nu ska jag heja fram Elin till idolvinnare!
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Vera

Haha, kanske var väldigt färska dadlar ?! Testa att ta några mindre nästa gång och släng i en efter en, jag får också väldigt varierad :-P

Svar: Det ska jag testa istället..De va iaf supergoda..
Men du måste testa fudgen alltså, sjukt gott! :)
Pila

2013-12-08 @ 10:42:01
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0