Ett tips..

ett viktigt sådant...
Stek aldrig fisk i samma lya som du nyss hängt upp tvätten på tork..
Allt luktar fisk!!!
Gaash!
 
Idag är det måndag igen..
8 arbetsdagar detta året..
Hur sjukt är inte det?!
 
Snart kommer de ångestfyllda dagarna, jag gillar inte julen, o absolut inte nyårsafton...
Det är liksom den dagen då man tänker "jaha, det va det året det, dags att ta tag i nästa"..
Näe, jag är inte mkt för dessa dagar..
 punkt slut!
 
Ikväll gjorde jag ett bra pumppass..
Bra vikter, o näe jag orkade inte allt, men jag gjorde det jag kunde o är nöjd med det..
 
Igår va jag i vrum o åt lite gottit, vilket ledde till lite mer gottit hemma, vilket ledde till sjuka tankar i skallen..
Så nej, jag o gottit ska inte dejta riktigt ännu, för hjärnan har inte fattat galoppen riktigt..
 
Jag vill inte förstöra detta jag byggt upp, jag vill fortsätta i samma spår o fortsätta se mig själv i spegeln o va nöjd..
Jag är snart nöjd, 4 kg kvar..
Att gå ner är inte det svåra, att stanna i vikt är själva kampen!
Hur gör man det på bästa sätt, som funkar?!
Jag vet att december är månaden då man träffas, äter gott o njuter lite extra..
Men det ska inte förstöra detta jag klarat av, jag vill fortsätta genom nyår o fortsätta kämpa nästa år..!!
 
Jag har all tid i världen att träna, jag har alla möjligheter att laga den mat jag vill äta, det är jag som har makten om min egen kropp..!
Så vad gnäller man om?
 
Sockret o jag är inget bra team, thats it!
 
Nu ska jag strax lägga mig o läsa lite..
Om vad vågar jag nästan inte säga, för jag vet att faaanskapet vill att jag läser boken, o tyvärr vann han en poäng där, för jag ska gå till botten med vem idiotern är, den där otäcka  A. B. Brevik!
 
Imorgon är jag ledig, hihi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0