Julbord..

Igår va det dags för årets julbord med jobbet..
Blev sandsjöfors i år igen, o inget jag gnäller över..:)

Va mkt mat, o va gott det är!!
O helt perfekt ställe att njuta av lite julstämning..:)

Men mätt blev man, o jag kunde inte motstå den smarriga kladdkakan efteråt:)
Men det är jag värd, tycker jag nästan:P

Men idag har jag varit ovanlig trött..
Blev sent natten till igår då jag tyvärr sa farväl till sista avsnittet på Soa säsong 6..
Uscha!
Ett helt år kvar till nästa gång jag får se denna underbart spännande serie..
men den som väntar på nått gott:)

Nu är snart maten klar, o sen ska jag bosätta mig i soffan o inte röra en fena..

3 dagar kvar på jobbet innan julledigheten kommer, eller ah 3 dagars ledigt får jag iaf:)

Snart kommer tomten, det ni!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0