Fredagskväller..

En dag som gått sakta men säkert framåt..
Dock kom magsjuka kollegan tillbaka idag, vilket inte gillas alls..
Hoppas jag slipper..
Ska ju iväg imorgonkväll, så har inte tid att bli sjuk..
 
När jag slutade (lite tidigare än vanligt) körde jag raka vägen hem..
Men fick inte så mycket gjort, telefonen ringde i ett...
Hann prata med 4 olika personer innan jag satte igång med kvällsmaten..
Men undertiden så insåg jag att jag ville göra proteinbollar..
Så lämnade allt o gick till maxi..
skulle cyklat, men mitt framdäck hade ingen luft..
Köpte en pump så hoppas det räcker att pumpa upp det, så det inte e punka..
:/
 
När jag kom hem va det dags att fortsätta med maten..
Resultatet va lika gott som det ser ut...
 
Jag kan erkänna att jag gick förbi natugodiset på maxi, och vände tillbaka..
Är det något jag kan bli sjukt sugen på så e det de frysttorkade jordgubbarna med yoghurt.
Så det slank ner några i en påse... :/
Lika bra att äta idag, så har jag liksom gjort det o kan fokusera på nyttigheterna igen..
Proteinbollarna blev ett ihopmix..
O de smakar .... inget vidare:D
Men är man sugen på nått så tar man en sådan, sen e man nöjd..:P
 
Imorgon ska det städas, ordentligt..
Sen bär det av mot the wood för trevligheter..:)
 
Nu fortsätter jag med fredagsmyset o gladiatorerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0