Onsdag igen då...

Idag kom jag iaf upp i tid..
Värre igår, då jag försov mig en timma..
Men tur att A va smart o hörde av sig så jag vaknade till liv..
Men jag hann till jobbet i tid iaf, med flingorna i halsen o sminket lite halvdant:D
 
Kvällen avslutades med finaste syrran på stepen..
Vi körde på hårt, o slog på stort o körde 10 kg på upphoppen, istället för 2,5 som man "vanligtvis" har..
det kändes great!!
 
Idag har jag varit borta på Aroma för nya prover, igen..
Så på onsdag får jag prata med Dr Olle igen, o hoppas att de vita blodkropparna har ökat..
Men om de har de, då borde jag väl få ta sprutan igen? eller.. :/
 
Börjar jobba om ca en timma..
så ska strax bege mig mot Maxi o hämta ut ett litet paket..
 
Ikväll blir det trevligheter, igen..
Jag har ta mej tusan fullt upp alltså..
Uttråkad, vad är det??
 
Hoppas ni har en bra dag framför er..
O att min fina vän har det bra på jobbet:P
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0