Min lilla näsa..

Står på jobbet, har ca en timma kvar.
Jag ljuger inte om jag säger att jag snytit mig 20 ggr, så min näsa svider satan..

La mig med öm hals o täppt näsa..
O vaknade med tjjockt huvud o matt kropp..
Men jag ska fan inte bli sängliggandes..
Har en viktig vecka på jobbet..
Men träningen får vänta, just nu hade jag inte orkat tio min pump!

Kvällen får spenderas under filten med varma drycker..

Som endel vet har jag ibland rätt om saker jag tänker o tror..
Det har hänt för ofta för att det bara skulle vara ren slump..
O just nu håller jag på med ett sådant litet pussel, o fler o fler bitar läggs på sin plats..

Kan jag har rätt denna gången oxå?
Kanske, kanske inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0